توضیحات

شاخصي براي رزومه برتر ورزشی

براي اينكه فردي اذعان نمايد كه در حوزه‌ای جز متخصصان هست و حرفي براي گفتن دارد به نظر می‌رسد بايد به دنبال شاخص‌هایی براي اين ادعا باشيم.

موارد زيادي هست كه فردي چنين ادعايي را داشته باشد. مانند سال‌ها فعاليت و ممارست در يك حوزه، افتخارات و نشان‌هایی كه در آن حوزه به دست آورده است، و چيزهايي ازاین‌دست.

هر چه‌قدر كه در يك حوزه بيشتر تلاش و فعالیت داشته باشيم انتظار خروجی‌های آن از ما بيشتر است و هر چه‌قدر اين خروجی‌ها از استحكام علمي و استنادي بيشتري برخوردار باشد اعتماد به تخصص ما بيشتر خواهد بود.

يكي از مواردي كه می‌تواند به‌عنوان يكي از خروجی‌های قابل استناد و معتبر از آن یادکرد كتاب است. كتاب به‌عنوان يكي از مقوله‌های مهم اعتمادساز در بين نخبگان بوده و هست. پس توجه به آن در بين كساني كه به دنبال رزومه خوب و برتر هستند مهم است.

چرا كتاب می‌تواند به‌عنوان يكي از مقوله‌های مهم در رزومه افراد باشد. چون كه كتاب به‌عنوان يكي از شاخص‌های اثرگذار در اينكه نشان می‌دهد صاحب اثر از يك نظم و نظام فكري و نظري در حوزه موردمطالعه خود برخوردار هست و خود اين امر باعث ايجاد اعتماد می‌شود.

ازآنجا كه واژه تخصص با اعتماد همراه است و ازآنجا كه كتاب اعتمادساز است پس می‌توان كتاب و تخصص را در كنار هم قرارداد و به‌عنوان يك شاخص ايجاد تخصص مطرح نمود.

بنابراين، اگر می‌خواهید رزومه برتر و تخصص محور براي خودتان طراحي نماييد بهتر است نظام فكري خوبي براي دانسته‌های خودتان ايجاد نماييد، كه البته نتيجه سال‌ها مطالعه و ممارست خواهد بود، سپس دست به تدوين، ترجمه و سپس تألیف كتاب بزنيد. اينكه از كدام و چگونه شروع كنيد را در ساير مقالات براي شما خواهم نوشت.

انتشارات مدال ناشري مطمئن براي ارائه مشاوره و خدمات جهت توليد كتب ارزنده شما است.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *