توضیحات

چرا کتاب در ورزش

چرا باید در ورزش کتاب نوشت

ورزش به عنوان یک علم در جهان امروز شناخته شده است؛ امروزه، از تولیدات ورزشی گرفته تا خدمات ارائه شده در ورزش وابسته به علم روز ورزش و علوم وابسته به ان هستند.

فناوری که یکی از خروجی های بسیار مهم علم در ورزش هست را ما تقریبا در همه عرصه ها می بینیم. و به عبارتی می توان ابراز داشت که بدون فناوری نمی توان این روزها از ورزش انتظارات ارزنده ای داشت. فناروی در جای جای زندگی ورزشی افراد و جامعه نفوذ کرده و چه در عرصه سازمانی و باشگاهی و چه در عرصه فردی کارکردهای خود را دارد.

حال سوال اینجاست که این گستره فناورانه ورزش در جامعه که زایده علم روز هست چگونه توسعه یافته؛ درسته، از علم نافذ ورزش و علوم بین رشته ای کمک کننده به آن، این علوم از کجا نشات گرفته و خواهند گرفت؟ طبیعتا از تحقیقات علمی ای که دانشنمندان و محققان حوزه ورزش در انها وقت می گذرانند.

نکته دیگر اینکه تحقیقات، خود را در مقالات چاپ شده در نشریات معتبر نشان می دهند و همه روزه هزاران تحقیق جدید در حوزه ورزش به چاپ می رسد و حال اگر بخواهیم این تحقیقات را دسته بندی و طبقه بندی نماییم باید انها را در چهارچوب ونظمی قرار داده و به جامعه در قالب رویکردهای علمی در حوزه های مختلف ورزشی به دیگران معرفی نمود تا با مطالعه انها به توسعه حوزه های عملکردی خودشان بپردازند.

این را باید اذعان داشت که شاید بهترین قالبی که برای نظام دادن به یافته های علمی وجود دارد کتاب است، پس تدوین و نگارش کتابها برای ایجاد یک نظام فکری در افراد در حوزه های مختلف علمی هست؛ چون خود کتابها از یک نظم ارزنده در فهرست بندی برخوردار هستند نظام دهنده های خوبی برای افکار می توانند باشند.

بنابراین، نوشتن و قلم زدن کتابها می تواند عامل بسیار مهمی در توسعه علمی صنعت ورزش باشد، از این رو، محققان بر اساس رسالت خود می توانند خود را برای نگارش کتاب در حوزه های مورد علاقه خود اماده و سایرین را از اثار ارزنده خود بهره مند نمایند.

انتشارات مدال ورزش به عنوان یک ناشر در تراز دانشگاهی در خدمت نویسندگان و مترجمان گرامی می باشد تا در مسیر توسعه سلامت و حرکت در بین احاد جامعه و نیز توسعه علوم تخصصی و کاربردی گام ارزنده ای بردارد.

برای مشاوره در خصوص نحوه تدوین و عنوان بندی کتب خود با انتشارات مدال در تماس باشید.

 

از مدال اوران انتشات در صنعت ورزش باشید.

ما در کنار شما هستیم.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *