ارتباطات رسانه های اجتماعی نقش بزرگی در عملیات روزمره تیم ها و سازمان های ورزشی ایفا می کند. هم حرفهایهای فعلی و هم مشتاقان کسبوکار ورزشی باید بدانند که چگونه از رسانههای اجتماعی برای رسیدن به اهداف سازمانی خود به بهترین نحو استفاده کنند، و رسانههای اجتماعی و ورزش با دسترسی HKPropel با تأکید بر عناصر استراتژیک، خلاقانه و لجستیکی شیوههای مؤثر رسانههای اجتماعی به هموار کردن راه کمک خواهند کرد. .
با شروع مفاهیم اساسی، دانش آموزان ابتدا تاریخچه رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر ورزش را بررسی می کنند. آنها در مورد دسته بندی محتوای مورد استفاده، از جمله محتوای نوشتاری، تصاویر، ویدیوی تولید شده، ویدیوی زنده، صدا، گرافیک، تصاویر پویا و پاسخ ها یاد خواهند گرفت. آنها سپس با یادگیری نحوه تفکر در مورد مخاطبان و شبکه ها، ارزیابی نحوه عمل و تعامل جوامع آنلاین و در نظر گرفتن مسائل کلیدی که ممکن است با آنها مواجه شوند، درک بهتری از محیط رسانه های اجتماعی به دست خواهند آورد. فصلهای پایانی متن، بلوکهای سازنده فصلهای قبلی را در کاربرد عملی جمعآوری میکند، استراتژیهای مدیریت برند و حضور کلی در رسانههای اجتماعی را از دیدگاه یکی از اعضای رسانه ورزشی، نماینده یک تیم یا لیگ، یا یک ورزشکار فردی پوشش میدهد.
کمکهای آموزشی آنلاین مرتبط، که از طریق HKPropel ارائه میشوند و سالانه برای حفظ روندهای در حال تحول بررسی میشوند، نگاهی دقیق به شبکههای اجتماعی اصلی و عناصر تکنولوژیکی آنها، بهعلاوه بهترین شیوهها، نکات و ترفندها برای استفاده از انواع پلتفرمهای رسانههای اجتماعی ارائه میدهند. همچنین روشهای محتوا، از جمله پادکست، ویدیوی زنده و ویدیوی از پیش ضبطشده را بررسی میکند و استفاده از نرمافزار مدیریت اجتماعی را مورد بحث قرار میدهد. نشانگرها در سراسر متن زمانی که محتوای مرتبط اضافی در دسترس باشد، دانش آموزان را به منبع وب ارجاع می دهند.
کمک های آموزشی برای دانش آموزان شامل بینش های حرفه ای، ستون های فرعی حاوی مصاحبه با افراد داخلی است. این مثالهای دنیای واقعی و توصیههای حرفهای، عمق و زمینه را برای محتوای هر فصل فراهم میکند. نکات کلیدی نکات مهم را برجسته میکنند، سؤالات مرور پایان فصل کاربرد عملی را ترویج میکنند و درک محتوا را تضمین میکنند، و اصطلاحات کلیدی پررنگ در یک واژهنامه با مرجع آسان تعریف میشوند.
رسانههای اجتماعی و ورزش یک رویکرد عملی برای درک ارتباطات رسانههای اجتماعی در صنعت ورزش ارائه میدهند، با کاربرد آن به کسانی که در روزنامهنگاری، روابط عمومی، پخش، تبلیغات و سایر مشاغل تجاری ورزشی کار میکنند، جایی که دانش استفاده مؤثر از رسانههای اجتماعی پتانسیل شغلی را به حداکثر میرساند. .
توجه: یک کد برای دسترسی به HKPropel با تمام کتاب های چاپی جدید همراه است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.